Velkommen til GoldPetz kundeservice

Vi er her for at hjælpe dig! Hos GoldPetz stræber vi efter at levere en fremragende kundeservice og sikre, at du har en positiv oplevelse som vores kunde. Hvis du har spørgsmål, bekymringer eller brug for assistance, er du velkommen til at kontakte vores dedikerede kundeserviceteam, f.eks. via vores chat eller på kontaktformularen her på siden. Vi er her for at besvare dine spørgsmål, hjælpe dig med ordrer, give produktinformation eller løse eventuelle problemer, du måtte støde på.

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Inden du kontakter vores kundeservice, vil vi opfordre dig til at besøge vores FAQ-side. Her finder du svar på mange almindelige spørgsmål omkring bestillinger, levering, betalinger, returnering og meget mere. Måske finder du allerede det svar, du søger!

Vi værdsætter din feedback

Vi sætter stor pris på din feedback og opfordrer dig til at dele dine oplevelser med os. Hvis du har forslag til forbedringer, ris eller ros, er du velkommen til at kontakte os. Vi stræber efter konstant at forbedre vores service og give dig den bedst mulige oplevelse som vores kunde.

Kontakt os

Kontaktformular: Du kan også udfylde vores kontaktformular på vores hjemmeside. Indtast dine oplysninger og besked, og vi vil vende tilbage til dig så snart vi kan.

Tak fordi du valgte GoldPetz! Vi ser frem til at betjene dig og hjælpe dig med alle dine spørgsmål og behov. :-)

Ofte stillede spørgsmål

Bestilling og betaling

Ja, vi accepterer forskellige betalingsmetoder for at gøre det nemt for vores kunder. Du kan betale med kreditkort og debitkort, herunder Visa og Mastercard, dankort m.f. 

Vi tilbyder ligeledes mulighed for betaling med MobilePay. Vælg blot din foretrukne betalingsmetode under checkout-processen. 

For at kunne annullere eller ændre en ordre, er det afgørende at vi får besked hurtigst muligt. Kontakt derfor kundeservice omgående hvis du har behov for at ændre eller annullere en afgivet ordre.

Frag og levering

Vi tilbyder som udgangspunkt kun levering til Danmark via webshoppen GoldPetz.dk. 

Leveringstiden varierer afhængigt af din placering, produktet og den valgte fragtmetode. Vi stræber generelt efter at behandle og afsende ordrer inden for 1-2 arbejdsdage. Oftes samme dag som den er angivet, hvis ordre er afgivet på en hverdag. Fragttiden vil blive angivet estimeret på produktsiden og ved valg af fragt under checkout-processen. Der tages forbehold for forsinkelser.

Weekender og helligdage

Vær opmærksom på, at de fleste fragservices ikke arbejder i weekender og på helligdage. Dette betyder, at eventuelle forsendelser og tracking af pakker normalt ikke bevæger sig udenfor hverdage. Hvis du forventer en forsendelse, vil der derfor være en pause i processen, hvor pakken ikke bevæger sig, når der er weekend eller helligdag. Du kan forvente, at leverings- og trackingopdateringer først vil ske igen på følgende hverdag. Vi beder om din forståelse og tålmodighed i denne periode. 

Fjernlager

Nogle produkter afsendes fra fjernlager og til modtager, hvilket betyder, at der kan være et par ekstra hverdages leveringstid. Denne ekstra tid vil blive taget i betragtning i den estimerede leveringstid ved fragtvalg.

Produkter der fremstilles på bestilling

Produkter, der skal fremstilles på bestilling, tager normalt mellem 1-5 uger, afhængigt af produktet. Efter at du har bestilt produktet, vil vi typisk kontakte dig for at diskutere den nøjagtige tid og levering. Hvis du er i tvivl, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Det vil altid tydeligt fremgå af produktsiden, om et produkt fremstilles på bestilling. 

Når din ordre er blevet afsendt, vil vi sende dig en bekræftelses-e-mail med et trackingnummer. Du kan bruge dette trackingnummer til at følge din pakke på fragtfirmaets hjemmeside.

Hvis du har problemer med at finde din trackinginformation, kan du med dit ordre nr. og email benytte funktionen Gæstesporing her.

Har du stadig udfordringer er du velkommen til at kontakte vores kundeservice for hjælp.

Tracking links hos fragtpartnere
GLS
PostNord
UPS Danmark
DPD

Returnering af vare

Du har, som accepteret i handelsbetingelserne, 14 dages returret. Køber hæfter for omkostninger forbundet med returnering af produktet. Vi tilbyder mulighed for køb af returlabel gennem os. Dette kan gøres via vores returportal. Her kan du ligeledes opsummere betingelser og krav ved returnering og refusion.

Tryk her for at gå til returportal

Ja, du kan købe en returlabel, som returnere varen direkte tilbage til os. Du finder denne mulighed i vores returportal.

Husk altid at kontakte kundeservice før du sender en pakke retur. 

Virksomhedsoplysninger

GoldPetz Danmark
Drevet af HP Trade ApS
CVR: 42995908
Virksomhed: Nordskovvej 18
Lager: Skansevej 1
3700 Rønne

VIGTIGT: Send ikke pakker retur uden forudgårende aftale med- og instrukser fra vores kundeservice. Se istedet vores returportal.