Returpolitik og vejledning

Vi stræber efter at sikre tilfredshed hos vores kunder, og derfor tilbyder vi en fleksibel returpolitik. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere varen indenfor 14 dage efter modtagelsen for en refusion eller ombytning.

Forudsætninger for returnering

  • Varen skal være købt direkte hos Goldpetz.dk.
  • Varen skal være kurant, ubrugt, ubeskadiget, komplet og i salgsbar tilstand.
  • Emballagen skal være original, ren og ubeskadiget.
  • Returnering skal altid aftales forudgående med GoldPetz.dk´s kundeservice.
  • Varen returneres senest 14 dage efter modtagelse.

Betingelser for returnering

Alle omkostninger i forbindelse med returnering betales af kunden/køber. For hjælp hertil se evt. Afsnit omkring køb af returlabel. Specielt fremstillede varer tages ikke retur (Det vil altid fremgå af produktsiden, om varen er specielt fremstillet). Med produktet, der sendes retur, vedlægges ALTID returseddel eller anden klar reference til ordren og/eller dig som kunde, sammen med købsbevis. Dette er meget vigtigt, og oftest afgørende for at vi kan identificere din ordre og behandle din returnering. Vi forbeholder os retten til at nægte returnering af varer, der ikke opfylder ovenstående betingelser.

For at kunne returnere en vare bedes du derfor grundigt sikre, at følgende betingelser er opfyldt:

  • Der er højst gået 14 dage fra produktet er modtaget.
  • Du har kontaktet kundeservice ang. Dit ønske om returnering.
  • Du er indforstået med at køber hæfter for alle fragtomkostninger i relation til returnering og/eller ombytning af varen.
  • Varen skal returneres i sin oprindelige stand med alle originale mærker og emballage intakt. 
  • Alle originale mærkater og manualer skal medfølge, og varens originale emballage må ikke anvendes som ydre emballage ved forsendelse og skal sikres tilstrækkeligt til ubeskadiget at kunne klare håndtering og transport af benyttede fragtvirksomheder.
  • Du skal i pakken vedlægge en kopi af din faktura, kvittering eller anden dokumentation og som reference til ordren. 

Behandling af refusion eller ombytning

Når vi har modtaget og behandlet din returnerede vare, vil vi vurdere dens tilstand. Hvis varen opfylder returneringsbetingelserne, vil vi enten udstede en refusion til den oprindelige betalingsmetode. I tilfælde af ombygning, vil du som oftest blive instrueret af kundeservice i at bestille en ny vare på webshoppen. Husk du altid er velkommen til at kontakte kundeservice, hvis der opstår spørgsmål eller tvivl under forløbet. 

Undtagelser

For defekte eller beskadigede varer, kontakt hurtigst muligt vores kundeservice og tag aldrig produktet i brug! Vedlæg meget gerne billeder af skaderne i henvendelser på e-mail. 

Returlabel

For at gøre processen så let som muligt, tilbyder vi gennem vores returportal en let mulighed for at købe en returlabel der kan benyttes til at returnere produktet tilbage til os. Tryk på knappen herunder, for at købe en returlabel der sender pakken direkte tilbage til os.